Archiv pro měsíc: Březen 2016

To by jeden…..

….neřekl.

Andrej Babiš in natura: kdo dělal v zahraniční, obchodu, vždy byl nucen donášet (sic) STB. Někdo dodal běžné informace, jako co se komu a a kolik prodalo, někdo asi práskal. Co? Nevím, neb jsem tam nebyl. Vy ano? Pokud ne, tak kurva proč na něj házíte slinu hnusnou, hnědou? A a bych to upřesnil: hnusného Slováka slizkého jako „hada“ (ti nejsou slizcí) bych ve vládě ČR nečekal.  Nojo jistě, on ten byznys se dá dělat bez příslušnosti k národu kdekoliv a jakkoliv.  Jeho mnohé názory jsou validní: mají hlavu, patu a ba dokonce i tělo.  Jenže je to stejné jako u spícího hovada: kdo má moc, chce více a více.  A to se vyplatí!!! ( Tele-tele). Tyhlety kreatury umí uděšlt věc slizkou tak, že rektálroři ji v anu nepocítí a naopak se nakopnou a prosazují jejich zájmy.  To znechucení z tzv. politiky státu tu již bylo za květinových dětí, Morrison by mohl vyprávět.  Od dob KOMUNISMU se nezměnilo nic, Orwell by jásal, že byl takhle malý při prognóze knihy a pak super filmu 1984 při předpovídání NEWSPEAKU, DOUBLETHINGU a dalších EU podporovaných aktivit zmrdů, hulibrků a hajzlů, měnících názory našich lidí ve všech státech trz. EU. Ano: Eště Uvidíte!!  A VYĎELY SME“> degradace vzdělání, tvorba hnusu blbého dementa volícího co se mu předloží,  idiotské „nové“ zákony  (žumpa je proti tomu voňavý ráj) a vyhlášky,   liHová tvořivost měst při likvidaci osobní dopravy (modré a další zóny a podobně),  zkurvysysni likvidující poslední výrobce hmotných věcí.  Kam ještě musí naše republika zajít, abychom procitli??? Kdo mě zastřelí, abych neburcoval?  Potřebují mně mí pacienti ještě? Mám se stát  fachidiotem ve všech směrech vnímání toho slova?  Jo,  Katoda z D-FENS a Anoda z lidu mi napíší: chcípni ty  blbre idiotskej z ČSSD! Tyhle debily my už známe.

Na to vážení: není pravda, že příslušnost k partaji je diskriminující. I mezi Vámi definované třídní nepřátele se mohou umístit lidé s mozkem, se schopnostmi, s tahem na branku.

Kurva: PODPOŘTE JE!

Jsou tu KRAJSKÉ volby, předstupeň k vymetení debilů v poslanecké sněmovně všech ubožáků, které ani nevidíte! Tak dejte hlas  viditelným lidem, a fakt je jedno, z které partaje jsou. Dejte HLAS SVĚDOMÍ  viditelným lidem v okolí, kterým jde o zachování intergrity našeho státu!!!

 

 

 

PS: mí ubožáci političtí konkurenti, se kterými si naše organizace vytřely záď: UKAŽTE SE, jaká jsem to…… svině? fašista?  xenofob?  realista?  tahoun na branku naší strany? ?????, béééééééééééééé

Lépe to bohužel neumím, musel bych vraždit…

https://www.facebook.com/mojezemSK/videos/948919555190790/?fref=nf

http://dfens-cz.com/skryta-hrozba-cssd/

 

Děkuji za tento neotřelý a rozumný názor. Pokud mne oslovíte, budu byť politik ČSSD strašně rád spolupracovat.  Nesnáším tento svět, náš vlastně již fašistický stát, co se hodlá podřídit diktátu z Brusele (podle vzoru PRDEL). Ti tzv. kapitalisté jak jsem si je idealizovali do soku 1989, jsou zrádci národů Evropy a patří pověsit! Je na nás v příštích volbách ve všech státech EU i mimo ni, abychom zvolili národní strany!!! Všechny ostatní jsou zrádci národů národních států v Evropě se nacházejících.

Hrál jsem DOOM, to je odvar toho, co je nyní uhnízděné v Evropě. Kdysi kolébce civilizace, nyní v hrobě civilizace,, jak ji známe a chceme s ní žít.  Těším se na vlastní smrt, protože se nedožiji té hrůzy, který nás díky našim  (sic!) politikům čeká.  Ale není mi dobře po duši, že naše děti tady budou bezmocně, beze zbraní, bojovat za přežití. Za ty je třeba bojovat. Nevěřte politikům pod knutou EU, jsou to zrádci národa a zbabělci, kteří neumí nic než vydržet 4 roky na struku státu, který nás, co ještě pracujeme, vydírá nesmyslnými daněmi.  Všimněte si politiky: kraje jedou jiný režim politiky většinou pro lidi, stát jen hrabe lidem do kapsy aby bylo na parazity!!! Dost byly Prahy a Bruselu! Ktož jsú boží bojovníci, a národa jeho….

ROZHOVOR Uznávaný kreslíř Adolf Born si i ve svých pětaosmdesáti letech najde vedle své práce čas na to, aby sledoval politické dění u nás i ve světě. Nepochybuje o tom, že německá kancléřka Angela Merkelová dostává v souvislosti s migrační vlnou pokyny, které jen plní. Nevyhnutelným důdledkem bude převálcovaná Evropa, která naprosto přestane existovat. Tvrdí také, že bychom u nás měli být vstřícní v tom slova smyslu, že by žádný migrant neměl překročit naše hranice.

Foto: Hans Štembera Popisek: Výtvarník Adolf Born

Vstáváte každý den v šest hodin a od půl osmé začínáte pracovat. Najdete si vedle své tvorby čas i na sledování politiky a dalšího dění u nás i ve světě a odkud informace čerpáte?

Buď z rozhlasu, z internetu nebo z televize. Je pravda, že veškerý rozhlas je velmi opatrný a distingovaný, takže ty obyčejné věci se člověk dozví, protože o těch se mluví sedm, osm minut, zatímco o těch vážných se nemluví vůbec. Je to moc dobře vedené, takhle se člověk alespoň moc nerozčiluje. Zpravodajství v České televizi sleduju každý den, ale někdy je takové, že člověk chvilkami zavírá oči, aby se na některé věci nemusel dívat.

Je pro vás Česká televize důvěryhodný zdroj? Její kritici jí vyčítají, že diváky manipuluje a vnucuje jim tzv. pravdoláskařský pohled na svět?

To je pravda, ale víte, moje generace je trénovaná. Jako děti jsme zažili První republiku, pak okupaci německou, okupaci komunistickou a potom chvilku závanů svobody. No a teď je to zase podobné těm předchozím obdobím.

Tím chcete říct, že u nás nic moc svobodu nebo demokracii nemáme?

Ale já mám ale pocit, že po tom lidé ani netouží. Když se díváme na průzkumy volebních preferencí, tak to vypadá, že jsou vlastně všichni s tou stávající situací spokojeni. A stejný dojem plyne i z vysílání televize nebo z rozhlasu. Jinak to vypadá mezi normálními lidmi. Ti reagují stejně, jako jsme byli zvyklí my. Protože třeba když náš prezident mluví o kalašnikovu, tak někteří lidé – zejména politici – jsou z toho rozhořčení, ale tenhle druh humoru celá moje generace za války i za komunistů mezi sebou používala. Čím byl ten humor razantnější, tím víc se nám líbil. Ta současná generace už to nezná, ale Zeman používá ty samé kalibry, jaké jsme my používali celý život.

Máte v té rádoby kauze tedy víc pochopení pro prezidenta Zemana než pro premiéra Sobotku, který prohlásil, že ten výrok vyděsil jeho blízké a že jsme jedinou zemí, kde hlava státu vyzývá k zabití předsedy vlády?

To ale prezident přece vůbec neříkal, že ho má někdo zabít. To nemůže nikoho oslovit v tom negativním slova smyslu, to je ten razantní humor, o němž jsem mluvil. Ať už v kresbách nebo v hovoru.

Když už jsem nakousl tu tzv. pravdu a lásku, jejíž vyznavači bývají také označováni za pražskou kavárnu a jsou nesmiřitelnými kritiky prezidenta Miloše Zemana, tak co říkáte tomu střetu, který se vynořuje při každé možné příležitosti a bývá charakterizován i jako duel intelektuálních elit s určitým plebejstvím?

Asi to tak má být vždycky, aby byla nějaká zábava. Já ty pravdoláskovce, upřímně řečeno, obdivuji, protože si zachovali své mocenské jádro od Havla až po Zemana, po celou dobu si udrželi vliv, což je pozoruhodné. To dokázali jen nejlepší američtí gangsteři, nikdo jiný.

Nynější prezident vzbuzuje velké emoce, jedni ho nekriticky obdivují, druzí pro něj nenajdou slůvka dobrého. Jak ho vnímáte vy?

Já ho samozřejmě hodnotím velmi pozitivně, a to podle jeho výroků, ty se mi absolutně líbí. To je ta korespondence s naším způsobem humoru, který vznikl od konce války, ještě než se usídlili komunisti. To byl druh humoru, který používal každý z tehdejších studentů, takže prezident používá náš humor, mluví za nás.

Není ale někdy až přehnaně lidový, neslušela by prezidentskému úřadu ve vyjadřování spíše noblesa, kterou přičítali stoupenci Karla Schwarzenberga svému kandidátovi?

Nezapomeňte, že my jsme Češi. Ta lidovost je vyžadována publikem. Protože my Češi jsme poněkud primitivnější národ z východu. S obdivem jsem se díval na první dva naše prezidenty, kteří dokázali to, co nedokázal kouzelník Houdini ve svých nejdokonalejších kouzlech, že jsme se během několika dnů ocitli ze západu na východě, kde zůstaneme ještě nejméně sto, nebo dvě stě let.

Myslíte si, že bylo šťastné rozhodnutí volit prezidenta přímo, protože pak se rozdělení společnosti na tábory dvou kandidátů z druhého kola přenese na celé volební období a společnost je zbytečně polarizovaná a až nenávistná jedna její část vůči druhé?

Tohle žádného normálního člověka nemůže zajímat, protože veškeré reakce na Zemana jsou vlastně extraktem demence. Prostě je to úděl, který nám připravili první dva naši prezidenti, kteří proti své vůli zničením pohraničí a vystěhováním pracovitých Němců, dodáním extrémních živlů zničili tenhle národ. Ale ne nadlouho. Jak říkám, sto, dvě stě let, co to je v historii.

V posledních sto letech prošlo státní uspořádání na našem území mnoha dějinnými zvraty. Vy jste znám tím, že je vám nejbližší to nejranější, tedy monarchie. Co na ní tak obdivujete?

Samozřejmě to, že jsme byli středem Evropy. A vždy v té souvislosti připomínám Jana Nerudu. Přečetl jsem si jeho zápisky z cest, exotických na tehdejší dobu, protože byl v Egyptě a v Turecku, a tam jsem se dozvěděl, že se dostal do potíží, takže se ocitl na policejní stanici. A on jako nejznámější vlastenec, národovec, hned vytáhl rakousko-uherský pas a říkal: „Nezapomeňte, že jsem občanem největší monarchie v Evropě, na kterou si nikdo nesmí nic dovolit, ani vy.“ A oni to uznali a pustili ho. Takže tady vidíte, jakou váhu měla rakousko-uherská monarchie, naše vlast.

Takže pro vás není 28. říjen roku 1918, kdy na troskách rakousko-uherské monarchie vzniklo samostatné Československo, významným dnem?

Naopak, to je urážka. Vždyť kdo se chce ze slušivých, hezkých šatů převléci do roztrhaných. Takhle já to beru. Byl to pád, strašlivý pád. Ale teď to je to samé. Třeba Sýrie i další státy byly plus mínus prosperující státy s přísnými vládci. Díky zásahu demokratických sil se zničily jakés takés demokracie v těchhle zemích. Protože tehdy se tam měli jakž takž dobře a teď se zabíjejí. Takže ty zázraky, jak jsem říkal, že se podařily prvním dvěma našim prezidentům, se podařily zase černochovi Obamovi, který zničil všechny arabské státy.

Vám jako rodákovi z Českých Velenic, který měl v dětství polovinu příbuzných v Rakousku a polovinu v Československu, by měla být blízká myšlenka evropanství. Co tedy říkáte tomu vývoji, kdy Evropská unie směřuje k rozplynutí samostatných států a vytvoření jakýchsi Spojených států evropských?

Evropská unie samozřejmě není blízká nikomu, co bychom si nalhávali, protože ono je to v podstatě to samé, jako když jsme byli okupováni Němci. Docházelo k tomu samému, že přišly zdánlivě zdravé příkazy, ale byly to příkazy nadřízených. A nadřazených. To samé je Evropská unie. Jsou příkazy o tom, jak mohou být zahnuté banány a podobně. Vždyť je to bezvadné, že Evropská unie žije z úplné stupidity. Třeba Christian Morgenstern, jeden ze slavných německých humoristů, nebo náš Jaroslav Hašek by se váleli smíchy nad Evropskou unií, že došlo přesně na jejich prognózy.

 

S ironií říkáte, že to je bezvadné žít z úplné stupidity, ale není to spíš alarmující, kolik lidí se zabývá tolika zbytečnostmi a hloupostmi a přiživuje se na projektu Evropské unie?

Ale to bylo za každého režimu. Proč by tenhle režim měl být odlišný od nacistické okupace, komunistické okupace, vždyť to jde takhle pořád dál.

Znamená podle vás Česká republika vůbec něco v rámci Evropské unie?

Kupodivu Evropská unie ví, že Visegrádská čtyřka jsou země, které poznaly z předchozích režimů všechno, co za nic nestojí, a hned vědí, že tyto země nikdy nebudou brát, že banány musí být rovné, protože to, co z Evropské unie přichází, je sice literárně velmi zajímavé – ty rovné banány mě fascinují, to musí být sekáči, že si vymýšlejí takové voloviny – ale tyhle země jsou pro Evropskou unii nestravitelné. Polsko, Slovensko, Maďarsko a my jsme pro ni takové zlobivé dítě, s nímž neví otec ani matka, co s ním.

Evropou už více než rok hýbe tzv. migrační krize. Jedni ty statisíce uprchlíků vítají s nadšením, jiní se jich strachují. S přijímáním uprchlíků je ponejvíce spojovaná německá kancléřka Angela Merkelová, jak se vám zamlouvá její vstřícnost vůči migrantům?

Každý z nás touží zjistit, od koho dostává pokyny. Protože to ví každý z Čechů, že dostává pokyny, které plní. Ale proč a k čemu to má sloužit, nad tím je velký otazník. Ona je jen poslušným nástrojem, který plní pokyny od někoho za nějakým cílem. Je ochotná se přizpůsobit, což bylo v nás všech, co jsme zažili ty předchozí režimy. Proto je také ochotná se přizpůsobit, když je to nutné.

K nám zatím uprchlická vlna nedorazila, přesto je téma migrace u nás velice žhavé. Jaký je váš pohled na věc, měli bychom se otevřít příchodu lidí z jiných kultur, nebo ne?

Já myslím, že bychom měli být vstřícní v tom slova smyslu, že by žádný migrant neměl překročit naše hranice. Jinak můžeme být vstřícní i tak, že budeme jako pomoc posílat balíčky.

To vám nebude vadit, když vás za tento postoj zastánci přijímání migrantů označí za xenofoba či za rasistu?

Naopak, já si myslím, že oni jsou rasisti. Ti, kteří se lísají k těm utečencům, jsou rasisti. Podceňují svoji rasu a zdá se jim ta cizí rasa nadřazená, a proto je vítají a lísají se k nim. Nezapomeňte, že dost lidí v zahraničí, ale i u nás, má blízko k demenci. To se nedá nic dělat, ale zase je to dobré pro psychiatry, mají práce habaděj.

Myslíte si, že jsou namístě obavy, že ta nynější evropská civilizace bude tou migrační vlnou lidí z úplně odlišných kultur převálcovaná, nebo to je malování čerta na zeď?

Evropa bude převálcovaná, naprosto přestane existovat. Proč by taky měla existovat? Já jsem byl v Paříži, dokonce i za komunistů, každý rok. Tam jsou oblasti, kam mí francouzští přátelé už dávají avízo, že po zešeření do určitých oblastí nemám chodit. Je to škoda. Protože když člověk jel do Paříže, řekněme před čtyřiceti lety, tak žádný takový problém nebyl. Ovšem pro nás samozřejmě už tehdy byly Amsterdam či Paříž kuriózní proto, že se tam pohybovali zvláštní lidé, na které jsme nebyli zvyklí. Ale nemyslím tím přímo černochy, ale i Asiaty, Araby a tak dál.

Je konec Evropy, jak o něm mluvíte, nevyhnutelný, nebo ji lze ještě nějak zachránit?

Na jaře se už oficiálně čekají další tři miliony migrantů, ale hovoří se o dalších milionech, které přijdou potom. Takže když jich přijde během pár let dvacet milionů, tak Evropa musí přestat existovat.

Ale co když je sem Evropa přestane pouštět, vždyť už obracejí kurz i takové země jako Německo a Švédsko?

První začal stavět ploty Orbán, tím vyřešil tak komplikovanou situaci, jen to hvízdlo. Já Budoucnost.jpg.jpgmyslím, že nejlepší vtip, který teď koluje mezi lidmi, je ten, že Merkelové volá z hranic vysoký důstojník a říká: „Vážená paní kancléřko, co máme dělat s těmi třiceti miliony tady?“ A ona odpověděla: „Pustit.“ A on na to: „Dobře, ale oni jdou od nás pryč. Jsou to většinou Němci.“ Takže to byl vtip. Ale Němci začnou přicházet k nám, protože Německo bude islámské. Třeba už jen proto, že ti nově příchozí mají mnohem více dětí. Když je ta žena pořád v domácnosti, tak od toho muže zřejmě vyžaduje, aby dobře uvařil a dobře dělal další děti.

Berete jako ortodoxní katolík islám jako hrozbu?

My jsme si s islámem dokázali poradit. Protože třeba muslimové, což je velmi zajímavé, byli vždy podřízeni Turkům. A mí turečtí přátelé vždy brali muslimy – nikoli v náboženském slova smyslu, ale v občanském slova smyslu – za podřízený element. Já si myslím, že nejdokonalejší prezident od první světové války byl v Evropě Kemal Atatürk, který jediný dokázal Turecko zevropanizovat. Přiznal volební právo ženám, nikdy se náboženství nesmělo spojit s diplomacií, s pedagogickou a jakoukoli veřejnou činností. Každý mohl být doma věřící, ale nesměl to nikdy podle zdravých názorů Atatürka mísit se svým povoláním. Takže Turecko se stalo naprosto evropskou zemí, stejně jako teď se zase stává naprosto islámskou zemí. Vidíte, stačí výměna prezidentů a dojde k čemukoli. Ta současnost je pro Turecko i pro mé přátelé v něm naprostou tragédií, protože všechno se mění. Ve městech to trošku zůstává, ale jako celek je s Tureckem konec.

Co říkáte tomu, že Turecko má inkasovat od zemí Evropské unie tři miliardy eur, aby zastavilo migranty, ale vypadá to, že ve skutečnosti pro to nic nedělá?

Místo tří miliard budou chtít třicet miliard. O co jde? A i pak to bude vypadat stejně. Ale to je v pořádku, protože Evropané jsou blízko demenci, tak proč to nekorunovat i tímto platit Turky. Tedy ne Turky, to bych byl všemi hlasy pro, ale platit Erdogana, jejich prezidenta.

Když mluvíte o Evropě, že je blízko demenci, jak se to projevuje?

Evropa by byla velmi inteligentní, ale takový ten plíživý krok k demenci se kupodivu objevil ještě před příchodem imigrantů, objevil se postupně a zase jsme u Rakouska-Uherska. To nepřicházelo v úvahu, aby mladý člověk zdvořile nepustil starého, aby nepustil starého dědka nebo starou bábu sednout ať už na lavičce v parku nebo na dráze. Taková ta všeobecná inteligence, nemyslím tím skupiny vysokoškoláků, ale celková inteligence byla za Rakouska-Uherska, řekněme, o osmdesát, ale pravděpodobně víc procent vyšší než ta současná, to je jasné. Také církev hrála velkou roli, teď už ji nehraje, i když kostely v Praze jsou plné, ale odliv od ní je pochopitelný. Jak jsem říkal, lidé jdou k demenci plíživým krokem, ale ono se to zrychlí, nesmíme ztrácet naději. Krok k demenci se určitě zrychlí.

Myslíte si, že se naší zemi v rámci možností povedla přeměna společnosti po roce 1989 ve smyslu přechodu k demokracii?

Určité vrstvy byly v jednání mezi svými vždy demokratické. V nich se hovořilo otevřeně, vymýšlely se vtipy a to ostatní bylo mimo. Tak to, bohužel, nebude moci být s těmi imigranty, protože ti už nebudou jen tak mimo, jako tomu bylo za předchozích režimů.

Vy tedy nevidíte nijak velký rozdíl v období před rokem 1989 a po něm?

Vidím jeden zdařilý rozdíl – to otevření hranic pro všechny, to ano. Ale to je jediné. Kdyby se v politice objevily osobnosti, tak bych viděl i přínos v tom vybírat si ve volbách. Ale žádné osobnosti nevidím. Není rozdíl v inteligenci nebo schopnosti komunikace mezi prodavačem párků a nějakým ministrem. Ale to je ten pád Evropy. Ne ale s příchodem imigrantů, ale tím, že náboj, který byl za Rakouska-Uherska postupně zřídnul. Takže to, že se otevřely hranice, je vynikající. To, že každý může říkat, co chce, je vynikající, ale devadesát procent lidí je stejně obezřetných v tom, co říká. Kdybyste zastavil někoho na ulici, tak vám bude odpovídat váhavě a říkat „nevzpomínám si“ nebo „je to možné“. V tomhle duchu by s vámi cizí člověk hovořil, žádná změna není.

Spousta lidí na politiku a na politiky nadává, jaký vztah k nim máte vy?

Naprosto lhostejný. Je pravda, že někteří politici jsou svým způsobem sympatičtější než druzí. Já třeba uznávám bývalého prezidenta Václava Klause, i když byl ve formulacích o poznání obezřetnější a opatrnější než Miloš Zeman. Zeman se mi líbí, že neváhá použít jakékoli přirovnání a je mi blízký v té ironii. My třeba nadáváme na naše prezidenty, ale podívejte na Ameriku. Která země má tak blbé prezidenty jako oni? Žádná, před tím je třeba se sklonit. A jinak mi v politice chybí půvabné ženy.

Prý používáte typy některých politiků do svých ilustrací, co je na tom pravdy?

Od jaktěživa, ale takovým rafinovaným způsobem. Mě vycvičili bajkaři, třeba La Fontaine, když se posmíval určitému politikovi a kreslíř, který pro něj pracoval, použil přesně kostým toho politika, ale do toho kostýmu posadil prase nebo jiné zvíře. A když přišel cenzor – cenzoři budou v každé době – a říkal: „Vy si děláte legraci z našeho ministerského předsedy.“ Tehdy to byl samozřejmě nějaký šlechtic. A ten bajkař se na něj podíval hlubokým pohledem a povídal: „Vy v tom vidíte našeho ministerského předsedu?“ Ten cenzor se zalekl, protože za to mohl následovat pouze žalář, a nechal to být. Takže bajkaři – ti tři nejslavnější La Fontaine, Krylov a Ezop – nás vycvičili všechny. Takže nechť žijí bajkaři. Bajkaři jsou jediným oslazením jinak chmurně hořké současnosti. Politiky ve svých kresbách ale používám jen jako typy. Abych kreslil je samotné, tak to si nezaslouží.

Adolf Born je malíř, kreslíř, ilustrátor, animátor, karikaturista a kostýmní výtvarník. Roku 1974 byl na světové výstavě v Montrealu jmenován karikaturistou roku. Je znám svými monarchistickými postoji.

 

Odmítáme veškeré projevy národnostní, náboženské a rasové nesnášenlivosti.
Přestozásadně trváme na tom, že kdo chce žít, pracovat a jíst v naší zemi, musí ctít veškeré naše zákony, zvyky a kulturu. Toto je platné jednak pro jednotlivce, ale i pro všechny národní, etnické a náboženské menšinyžijící v naší zemi. Nebudeme menšinám poskytovat zvláštní výsady nebo se snažit změnit naše zákony, aby vyhověly jejich touhám bez ohledu na to, jak hlasitě křičí“DISKRIMINACE“.

 

https://youtube.com/watch?v=RtgbvotqVFE%3Frel%3D0

 

A já na to: střílejte to!!!

Budoucí vrazi naší identity

Předmět: Zpráva převzata z deníku Al Ahram Datum: 14. 2. 2016 11:10:45
Turecký novinář Mehmet Akhul přinesl autentické svědectví o plánech a
jejich realizaci přímo z centra bojů takzvaného Islámského státu z oblasti
střední Sýrie. Rok a půl tam působil pod jménem Mohamed Akhe jako bojovník
tzv.Islámského státu (kalifátu). Sám označuje tzv. Islámský stát (ISIS)
jako podvod řízený zahraniční tajnou službou.
Uprchlická krize je podle Akhula organizovanou, připravovanou ISIS
na převezení armád ISIS do Evropy. Všechny akce s dětmi a ženami jsou
zastírací manévr, který má uklidnit veřejné mínění v Evropě
a zvednout vlnu solidarity.

Cílem mají být samozřejmě nejvyspělejší ekonomiky EU. Bojovníci ISIS mezi
sebou komunikují prostřednictvím mobilních GSM telefonů v síti Spojených
Arabských Emirátů Etisalat, které mají zaplacené přímo z ISIS. Tím je také
vyřešena záhada, jak mohli takzvaní chudí uprchlíci komunikovat mezi sebou
z moderních smartphonů celé týdny v roamingovém režimu, přičemž neměli
peníze údajně na nic.

Příkazy a velení jde přes velitele skupin, které tvoří převážně obyvatelé
Sýrie a Iráku a jedna skupina je vedena třemi muži za předpokladu, že jsou
na jednom místě. Proto se takzvaní uprchlíci domáhali sami rozhodovat, kde
budou umístěni. Jejich taktika má začít tak zvanou guerillovou válkou, což
je v podstatě partyzánský způsob boje a to bráněním veřejného pořádku,
infiltrací domácího obyvatelstva a kontaktem s již žijícími skupinami v
EU.

Toto je důkaz, že celý systém v EU reprezentován zrádci jako Merkelová,
Hollande, Junckers, Faymann a ostatní totálně zradili Evropu a nechali ji
nepřipravenou na totální válku vedenou zvnitřku. Akhul podrobně popsal
organizační strukturu bojovníků tzv. Islámského státu (kalifátu) (ISIS) v
Evropě. Tak zvaní uprchlíci z válečných oblastí jsou ve skutečnosti
bojovníci ISIS, maskovaní rodinami a dětmi, kteří navazují kontakty s již
existujícími strukturami, které v Evropě již působí.

„Válka v Evropě se začala“ prohlásil operační důstojník policejního
velitelství v jižním Hesensku po rozsáhlé akci odhalující rozsáhlou síť
muslimských vojenských struktur v Německu.
„Toto je výsledek ranní mimořádné porady ředitelství tří sousedních
spolkových zemí“, dodal. Jeho britští kolegové podnikli po Akhulovom
svědectví operativní zásah, odhalující síť muslimských partyzánů v oblasti
Midlands.

Připravovali teroristické útoky a sabotážní akce po celé zemi, což má být
začátek přenesení bojů z Blízkého východu do Evropy. Jak Akhul uvádí ve
svém příspěvku v Al Ahram z dnešního rána, tzv. uprchlíci komunikují
většinou přes dubajského operátora firmy Etisalat, která do dnešního oběda
zablokovala několik desítek tisíc účtů, které komunikovaly neustále jen a
výhradně přes roamingové partnery v Evropě.. Kontrola a odposlouchávání
telefonátů začalo policejními orgány v německé spolkové zemi Hesensko, kde
je nejvíce teroristických buněk, i ve Velké Británii.

Podle svědectví Akhula je v Evropě odhadem více než
450 tisíc bojovníků ISIS,
z nichž je přibližně 80% aktivních. Ostatní se skrývají nebo jsou
mimo kontrolu velitelů ISIS. „Maďarská armáda je ve stavu pohotovosti
a připravena na násilný zásah v případě narušení hranic“,
prohlásil premiér Orbán. Mehmet Akhul je momentálně na policejním
ředitelství v Ammánu a podle mluvčího policejního ředitelství se stále
neví, kdy a za jakých okolností bude propuštěn. Informace čerpáme ze
zdrojů ammánské pobočky Al Jazeera i od spolupracovníků v Káhiře a
Ammánu.
24 leden v 22:00

POSÍLEJTE DÁL, AŤ TO VÍ CO NEJVÍC LIDÍ!!!  DO EVROPY NEJDOU ŽÁDNÍ
ZOUFALÍ IMIGRANTI, PRCHAJÍCÍ PŘED VÁLKOU, ALE OTROKÁŘI A VRAZI
NÁS,NAŠICH DĚTÍ A NAŠICH VNOUČAT!!!

Benešovy dekrety- opět na scéně!

Přeposílám všem tento náramně důležitý email, ze kterého je vidět, jak neznalost důležitých faktů z dějin svého národa z nás dělá opravdu možná úmyslně neinformované a tedy hloupé a poddajné občany.
Myslím, že by Vás to mohlo zajímat .

Nevím, proč se tak důležitá fakta musí šířit jen po internetu!
Mělo by se to pokaždé povinně objevit v tisku hned po všech těch kecech
a omluvách našich vrcholových politiků Němcům, aby už navždy zavřeli zobák oni i revanšisti a aby bylo o odsunu sudetských Němců všem Čechům, ale i Sudeťákům, už konečně vše naprosto jasné a nezvratné!

Základní myšlenku k nucenému odsunu tzv. sudetských Němců totiž nevymyslel prezident Beneš, ale vznesl a také prosadil Neville Chamberlain za tehdejší Anglii.
Právě Chamberlain totiž navrhl, aby po válce byly odsunuty do Německa všechny německé menšiny z tehdejšího Československa a Polska, aby se tento etnický problém vyřešil už jednou pro vždy, tak jak se to předtím stalo mezi Řeckem 
a Tureckem. 

Anglická konzervativní strana tuto jeho myšlenku přijala a také ji pomohla plně prosadit u spojenců.
Britská vláda totiž přesvědčila vládu USA i SSSR o výhodách tohoto řešení a výsledkem byl pro všechny závazný
Protokol Postupimské Konference z 2. srpna 1945.

Nucený odsun byl proveden právě na jeho základě.
Tehdejší náš prezident Beneš by nebyl vůbec nic docílil, kdyby zde nebyla primární vůle hostitelské britské vlády. Návrh odsunu Němců byl výlučně z její vlastní iniciativy. Jinými slovy, bez britské vlády by se prezident Beneš v tomto směru namáhal asi zcela marně.
Je totiž zcela samozřejmé, že Československo nemohlo Němce jen tak z vlastní
vůle vyhostit, poněvadž je museli přijmout tehdejší spojenci, kteří jako vítězné mocnosti tehdy okupačně vládli jak v Německu, tak v Rakousku.
Samotný odsun logisticky připravila právě jejich Mezispojenecká Komise v Německu.
Němci byli postupně a plánovitě odsunuti do americké a ruské zóny, podle přesného a závazného plánu převážně během roku 1946.
Československo odsun vůbec nenavrhlo a tedy ani nezpůsobilo.
Nemá tedy za něj logicky ani žádnou právní a hmotnou odpovědnost.
Odsun se konal pod přísným dohledem Mezispojenecké Komise a Československu se tehdy dostalo dokonce veřejného uznání za jeho humánní a kompletní provedení.
Jakékoliv nároky ohledně odsunu by tedy německá vláda a skutečně poškození
Němci měli předložit a uplatňovat tehdejším vítězným mocnostem = USA, Velké
Británii a Rusku.
Vládní kruhy v Německu a Sudeťáci ovšem nejsou naivní a tak periodicky vznáší své domnělé nároky vždy jen na Českou republiku. Ovšem vždy pouze prohlášeními německých politiků, nikoli normální úřední a soudní cestou.
Předpokládají zřejmě, že Češi si z neinformovanosti nechají snadněji cokoliv namluvit  a budou tak zbrkle jednat dokonce proti vlastním zájmům.
O to se asi z naprosté neinformovanosti pokusil jak Havel, tak Nečas a Schwarzenberg.  Máme však důvod domnívat se, že to ale nebylo z neinformovanosti ale úplně z jiných postranních zájmů…

Německo a Němci totiž právě na základě oné dohody vítězných mocností nemají už možnost vznášet žádné hmotné, ani finanční nároky plynoucí z nuceného vysídlení,
poněvadž Německo je doposud stále vázáno smlouvou mezi ním a spojenci z 26. května 1952, doplněnou a později ještě ratifikovanou v Paříži 23. října 1954
(Convention on the Settlement of Matters Arising out of the War and Occupation, signed at Bonn on 26, May 1952, as amended by Schedule IV to the Protocol; on the Termination of The Occupation Regime in the Federál Republic of Germany, signed in Paris on 23. October 1954) 332UNTS 219.

Podle kapitoly 6, článku 3, této smlouvy Německo nemůže už nikdy uplatnit námitky proti spojeneckým státům ani jednotlivcům vzhledem k trvalému zabavení německého majetku, který převzali spojenci či jednotlivci jako reparace, nebo jako přímý následek jimi vyvolané války.


Podle kapitoly 8, článku 1 této dohody němečtí příslušníci nemůžou
už nikdy uplatňovat žádné hmotné ani finanční nároky proti spojencům a jejich občanům
a takové nároky nemohou být už nikdy projednávány ani německými soudy.


Podle článku 3, téže kapitoly, Německo, nebo jeho příslušníci nemůžou už nikdy uplatňovat žádné nároky proti spojencům a jejich příslušníkům, které vznikly z jakýchkoliv jejich činů nebo opomenutím mezi koncem války od 5.května 1945 až do nabytí ratifikační platnosti této smlouvy 5. května 1955 !

Jak je tedy jasně patrno z uvedené smlouvy,
veškerý majetek německé vlády

a jednotlivých Němců na území Československa přešel do plného vlastnictví Československa a jeho občanů jako povinná splátka na reparace za všechny válečné škody způsobené právě Němci.
Skutečné válečné škody způsobené Československu Německem přitom vysoko přesahují zmíněný zabavený německý majetek.
Německo navíc dodnes nezaplatilo Československu jakoukoliv náhradu za tyto škody navíc a je tedy dodnes obrovským dlužníkem České i Slovenské republiky, nikoliv naopak.

Prof. Dr. George E. Glos J.S.D. (Yale)
http://www.lidice.cz/obec/historie/komentar.html
(http://www.lidice.cz/obec/historie/komentar.html)

Již tehdy, nedlouho po válce, jasnozřivě, snad s velikou předvídavostí,

jasně kladl na srdce prezident E. Beneš všem svým občanům nutnost

pamatovat a nezapomínat.

Jeho slova mají trvalou platnost

Odkaz prezidenta ČSR Dr. Edvarda Beneše:

Vážení spoluobčané,

v nedávné době jsem podepsal historicky významné dokumenty pro naši Československou republiku, to jest, dekrety prezidenta Československé republiky.

Tyto dokumenty nám dávají naději, že se již nikdy nebudou opakovat tragické události let 1938 a 1939.

Vědom si neblahých zkušeností našeho národa, zejména z druhé světové války, zanechávám vám odkaz, ve kterém vás varuji před možnými pozdějšími požadavky

za znovuosídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli po právu na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti. Může se stát, že mé dekrety, vydané

z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou s odstupem času revanšisty prohlašovány za neplatné. Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou

Čeští vlastenci, kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu.

Nenechte se oklamat a jejich návratu nedopusťte. Hitlerové odchází, avšak snaha

o ovládnutí Evropy Německem zůstává. Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního prezidenta Československé republiky T. G. Masaryka a jeho

spoluzakladatele M. R. Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národů. Nezapomeňte, že mé dekrety se týkaly i potrestání vlastizrádců, že mají trvalou platnost a potrestejte všechny případné vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v kterékoliv

době.

Váš Dr. Edvard BENEŠ,

Praha, květen 1947

Probuďte se, dobroseři!

Mgr. Jiří Kobza
Jiří Kobza, Mgr, nar. 1955 v Praze, vystudoval
Přírodovědeckou fakultu Karlovy university, obor geologie, poté 2 roky
postgraduál na VŠE Zahraniční obchod. Pracoval 12 let v PZO Strojexport v
oddělení vývozu geologických prací na Stř.Východ. Pracoval v Jemenu a
Egyptě, vedl pobočky Strojexportu pro geologické projekty v Jordánsku a v
Íránu. Po návratu do ČR pracoval pro české pobočky zahraničních firem a
podnikal. Od roku 2000 do 2004 pracoval jako diplomat (nejprve obchodní
rada, později jako Chargé d´Affaires) na velvyslanectví ČR v Teheránu. Po
ukončení diplomatické mise v Íránu ještě tam, další 3 roky podnikal, pak se
přesunul do ČR, kde zřídil menší obchodní firmu, v oboru vína, kde podniká
dosud.
Rozvedený, dvě dospělé děti z prvního manželství, nyní žije s
přítelkyní, se kterou má malou dceru. Ovládá angličtinu, němčinu,
ruštinu, italštinu, perštinu. Zajímá se především o ekonomickou
diplomacii a ekonomickou politiku, eurorealista. Ve volném čase se
věnuje svým koním, hudbě a historii.
Jiří Kobza, bývalý diplomat, který dlouhé roky působil v islámských zemích a
skutečně ví o čem mluví, vzkazuje :
Pro všechny, vás, humanistické, multikulturní, soucitné, solidární, korektní a
různé jiné, pomáhající duše, co se mohou přetrhnout, aby se nějak zavděčily
„uprchlíkům“, vzkazuji s plnou odpovědností :
Uvědomte si prosím, že podle Koránu, jste pro „každého, i toho
nejumírněnějšího muslima“, jenom jejich služebníci a cokoliv pro
ně uděláte, cokoliv jim dáte, je z jejich strany považováno a
chápáno, ne jako pomoc bližnímu, ale za zcela normální povinnost
otroka, vůči svému pánu! Samozřejmě, že to začnou dávat najevo,
až jich tady, v Česku, bude ještě trochu více a až se tady
„zahnízdí“. V okolních zemích EU, kde láska místních občanů,
uměle vyvolaná tamními politiky, již „sklízí“ své první plody. A to
si uvědomte, kolik jich v Evropě zatím je! Do roku 2020 počítají
eurohujeři, že v Evropě bude cca. 60 000 000 těchto „dárečků“!
Vaše soucitnost a milosrdenství vůči nim, jsou chápány a
interpretovány Koránem, jako výraz ponížení, podřízenosti a
přiznání nadřazenosti muslimů, nám, původním obyvatelům.
Čím lépe a více jim budeme sloužit, tím více jich bude chtít přijet
a užít si svých, navíc, dobrovolných otroků, ale zejména otrokyň.
Od malička jsou Koránem, v tomto vychováváni, takto je učí a
nebude to nikdy jinak! Všichni, kteří uklidňujete, nebo dokonce se
nám, původním obyvatelům vysmíváte, že není důvod se bát, kteří
by jste nás chtěli soudit, dle svých, nových zákonů, jako fašisty,
jste buď: totální kreténi, nebo nejhorší zločinci! Muslimové, kteří
již v Evropě jsou, jsou denně utvrzováni, že to, co jim bylo do těch
jejich makovic natlučeno, formou Koránu, se potvrzuje a
zhmotňuje, že si mohou dělat skutečně co se jim zlíbí a slabošští
bezvěrci, budou více a více tancovat, dle toho, jak oni budou
pískat! Celá tato celoevropská tragédie, má vyústit utvořením,
Evropského Kalifátu a zánikem původní Evropy. To, čemu po
staletí, se znažili panovníci evropských zemí zabránit, za cenu
statisíců životů zmařených ve válkách, proti islamizaci Evropy,
pozvolna přichází. Zcela vědomě, vykalkulováno a podporováno
vazalskými vládami, zemí EU. Plán, který se zrodil v hlavách,
přímo patologických deviantů z USA, nezadržitelně pokračuje.
Vaše až do nebe volající hloupost, k tomu nemalou měrou ovšem
přispívá. Až dějiny, zhodnotí, kdo měl pravdu. Naši vnuci a
pravnuci nás ale za to rozhodně velebit nebudou!
Tak už toho, propána, vy pitomci, nechte, nebo
dostanete nás všechny, do takového maléru, z
kterého se už nikdy, opakuji nikdy
nevyhrabeme!!!
PS: Vám, rozumným, nezmanipulovaným : Nenechte se v žádném případě, zastrašit těmito,
s prominutím „vypatlanci“. Nenechte se v žádném případě, manipulovat stávající
politickou sebrankou. Všichni, bez výjimky, nemají žádné argumenty pro obhajobu svých
lživých blábolů o pravdě a lásce. Absolutně jsou v koncích, neb tato katastrofa je spuštěna a je nezadržitelná! Naopak, fakta o tom, co se skutečně v Evropě děje, přímo internet
zahlcují. A bude hůř. Dalece hůř. Je to jen a jen na nás přátelé, zda jim to dovolíme také u
nás, v Česku!

Informace pro řidiče – pár základních věcí: 

Nové řidičské průkazyskupiny B mají platnost 10 let. Zkontrolujte si datum platnosti uvedené v řidičském průkazu. První nové řidičáky vydané od 1.5.2004 se již musí znovu měnit. Jinak výměna je nutná vždy při změně trvalého pobytu do jiné obce nebo změně příjmení. Po výměně se u řidičáků skupiny B získaných do 31.12.1999 objevila skupina A1 a u ní kód 150 – pozor, neznamená to motocykl s obsahem 150 ccm, ale je to pouze harmonizační kód, podle kterého policie pozná, že je to pouze motocykl s obsahem 50 ccm s neomezenou rychlostí a manuální i automatickou převodovkou(=simson, pionýr). U řidičských průkazů vystavovaných od 1.1.2000 se skupina A1 nepí& scaron;e, ale lze řídit motocykly s manuální i automatickou převodovkou s obsahem 50 ccm, ale rychlost je omezena na maximálně 45 km/hod.(=babeta). Od 19.ledna 2013 můžou všichni se skupinou B řídit motocykl s obsahem 125 ccm, ale pouze s automatickou převodovkou(=skůtr) ale POZOR POUZE NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY.

V rámci celé evropské unie lze se skupinou B táhnout i přívěs a tvořit soupravu o celkové hmotnosti do 3500 Kg. U druhu této soupravy padlo omezení maximální hmotnosti přívěsu do 750 Kg pro všechny řidičáky bez ohledu na datum získání. Důležitá je celková hmotnost uvedená v technickém průkazu. Nelze si myslet, že když táhnu prázdný přívěs a souprava má okamžitou hmotnost do 3500 Kg, tak je to v pořádku. Vždy musíme počítat s celkovou hmotností, jako když je přívěs naložený. Příklad možné soupravy: tažné vozidlo má celkově 2000 Kg, lze připojit přívěs o celkové hmotnosti až 1500 Kg.
Pokud byste překročili celkovou hmotnost u takové soupravy nad 3500 Kg (např.: tažné vozidlo 2001 Kg + vlek 1500 Kg), tak pokuta minimálně 25 tisíc Kč + 12 měsíců zákaz řízení.
Od 7.11.2014 ještě novinka u skupiny B – lze vytvořit soupravu o hmotnosti do 4250 Kg, ale v tomto případě nesmí celková hmotnost přívěsu překročit 750 Kg = to jest tažné vozidlo maximálně 3500 Kg + přívěs maximálně 750 Kg.
Nově ještě vznikl nový druh řidičského oprávnění “ kód B96 “ .Je to řidičské oprávnění na soupravy skupiny B také do 4250 Kg, ale přívěs může vážit třeba 2000 Kg. Příklad soupravy: tažné vozidlo má 2250 Kg, lze připojit přívěs o celkové hmotnosti až 2000 Kg.
Tento řidičský průkaz lze získat bez nutnosti učit se testy.
Postup získání skupiny “ kód B 96 “
– přihlásím se do autoškoly ( přihlášku nutno potvrdit od praktického lékaře)
– zaplatím kurzovné zhruba 2500 Kč
– absolvuji zhruba 90 minut jízdy v autoškole (zde není předepsán počet hodin jízd = lze i 0 hodin)
– jdu na zkoušku s komisařem, kterému zaplatím 700 Kč a u zkoušky dělám pouze zkušební jízdu 30 minut
– pak si požádám o vydání nového řidičského průkazu a mohu jezdit po celé EU.
Pozor ještě u nových řidičských průkazů se nezapisují brýle tak jako dřív, ale nově jsou tam harmonizační kódy a řidičáky se nově dělí na řidičáky pouze s brýlemi kód 01.01, řidičák pouze na kontaktní čočky kód 01.02., a řidičáky kdy mohu používat brýle i čočky jak chci kód 01.06.Vždy se musím řídit pouze podle toho kódu.Pokud tam nikdo nemá žádný harmonizační kód, ale brýle při řízení mu lékař předepsal, tak nutno si nechat vystavit nový zdravotní posudek a dojít s ním na odbor dopravy, dle trvalého bydliště a nechat si vystavit řidičský průkaz s harmonizačním kódem, jinak hrozí zákaz řízení.(Nutno řešit do 5 dnů od předepsání brýlí). Obráceně to taky musím řešit, mám brýle a kód v řidičáku třeba 01.01., jdu na operaci a brýle už nosit nemusím, tak zas nový zdravotní posudek a dojít na odbor dopravy a nechat si vystavit nový řidičák bez kódu.

Zdravotní posudek musí mít při řízení u sebe nově každý řidič od 65 let = první prohlídka. Další prohlídka v 68 letech a pak pravidelně každé 2 roky, zrušili tu první prohlídku v 60 letech.Tato povinnost platí i mimo ČR=nutno v mít v angličtině.
Jinak pozor při cestě mimo území ČR je nutný souhlas vlastníka vozidla, pokud vlastník necestuje ve vozidle.(viz. příloha).

Pozor na leasingová vozidla. Pokud je v TP jako vlastník leasingová společnost a já jsem tam uveden jako provozovatel, tak to nestačí. Leasingová společnost musí dát souhlas na provozování vozidla mimo ČR.
Povinná výbava vozidla: výstražný trojúhelník, jedna reflexní vesta-umístěna v dosahu řidiče=při nouzovém vystoupení z vozidla mimo obec si jí musí řidič obléct, náhradní žárovky a pojistky-od každého druhu ve vozidle jedna náhradní, běžné nářadí=šroubovák,…, autolekárnička-pozor, aby nebyla prošlá, hever+klíč na kola+náhradní kolo nebo nově pro všechna vozidla = soupravu pro bezdemontážní opravu vozidla.
Výstražný trojúhelník se musí při poruše umístit za vozidlo: dálnice min.100 metrů, mimo obec 50 metrů a v obci taky min. 50 metrů-pokud není blíže křižovatka.
Jinak trojúhelník se musí použít ještě při vlečení vozidel. Umístí se na zadní část vlečeného vozidla-za okno,na nárazník,…., jinak pokuta 2000 Kč,
je zakázáno při vlečení vozidel zapínat výstražná světla=tak jak to každý dělá. Je to klasifikováno jako zneužití funkce výstražných světel.
Tato povinná výbava by měla podle vídeňské úmluvy z roku 1968 stačit i na cesty mimo ČR, ale praxe je jiná.Zejména na Slovensku a Rakousku požaduje policie reflexní vesty pro každého pasažéra ve vozidle,+ tažné lano (v ČR bylo zrušeno). V Polsku u všech vozidel a v Chorvatsku u firemních vozidel hasící přístroj.
Pozor za špatný technický stav vozidelhrozí zákaz řízení na 6-12 měsíců a pokuta 5-10 tisíc Kč.
Jsou to zejména tyto závady:
-vzorek u letních pneumatik je menší jak 1,6 mm
-prasklina na čelním okně ve stírané ploše větší jak 2 cm
-únik provozních kapalin(olej, palivo, chladící kapalina)
-prasklý výfuk a tím větší hluk
-nesvítí nějaká žárovka za snížené viditelnosti na levé straně
-tmavé folie na čelním okně a na předních bočních sklech (zákon tam nepovoluje žádné dodatečné folie, ani bezpečnostní)

Za propadlou technickou prohlídku je pouze pokuta 2000 Kč, pokud je vozidlo jinak zjevně v pořádku.
Za navigaci přidělanou přísavkou na čelním okně je pokuta 2000 Kč.
Za prošlou dálniční známku na předním okně pokuta 5000 Kč ( nutno odstranit po ukončení platnosti i cízí dálniční známky-rakouské, slovinské,…)
Nezapomenout napsat číslo SPZ na dálniční známku i na kupon.
V Čechách neplatí dálniční pro motocykly, ale pozor v Rakousku motorka musí mít dálniční známku
Za chybějící povinnou výbavu (i třeba jen část) pokuta 2000 Kč.

Od 1.1.2015 se již nevylepuje zelená známka o měření emisí. Staré se nechávají. Pokud se zelená známka odstraní a bude pod ní poškozen povrch registrační značky, tak je nutno značku vyměnit za novou nebo si na emisích koupit bílou známku, která má homologaci.

Od 1.1.2016 je možno požádat o třetí registrační značku, pokud používám nosič kol, který se upevňuje na tažné zařízení a zakrývá zadní registrační značku. Ti kteří to doposud řešili zakoupením plastové ( neschválené ) značky, tak mají smůlu. Policie to už nebude tolerovat.
Rovněž pozor na změnu významu některých dopravních značek od 1.1.2016.
U značky “ silnice pro motorová vozidla“ došlo ke snížení rychlosti ze 130 Km / hod na 110 Km / hod, pokud není dodatkovou tabulkou povoleno více. Dálniční známka u této značky je nově vyžadována jen tehdy pokud je tam dodatková tabulka “ s poplatkem „.
Zásadní změna je u značky „ zákaz vjezdu nákladních vozidel“ , zde byla vypuštěna věta, že tato značka platí pro nákladní automobily od 3500 Kg. Nově platí pro všechna vozidla ( i do 3500 Kg), která mají v technickém průkazu uvedeno: kategorie N1 nebo nákladní automobil.

Pokud nebude přímo ve značce nebo dodatkovou tabulkou vyznačeno, že platí pro vozidla až od 3,5 t, tak je to pro běžné dodávky a všechna vozidla, která mají vzadu přepážku ( mřížku) za pokutu 2000 Kč. Body za to nejsou.

Zde aktuální seznam všech značek platných od 1.1.2016
[http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2015-294]

U těch vozidel do 3500 Kg kategorie N1 je problém i v zahraničí. V Rakousku musí mít tato vozidla (i česká) vylepenou rakouskou ekologickou známku na předním skle. Lze jí získat na některých STK v ČR v síti DEKRA za 1200 Kč.Pozor pokud pojedu do Vídně a nebudu mít tuto plaketu, tak pokuta až 2300 EUR.

policista ČR

Rozhovor s MUDr Janem Šulou:

Autor: Jaroslav KŇAP

Rozhovor s MUDr Janem Šulou:

Zapomínáme na to, že veselá mysl je půl zdraví

Jan Šula promoval v roce 1985 v Praze na LF UK. Klinickou práci začíná v České Republice a následně studuje ve Švýcarsku, Itálii a Německu. Po atestaci z ortopedie v roce 1991 odchází do Kanady a pak do USA, kde se na Floridě věnuje studiu významu membránových receptorů při rozvoji autoimunitních onemocnění pod vedením Prof. Felixe Kaufmanna.

Po návratu do Evropy v roce 1993 nadále spolupracuje na vývoji přírodních preparátů pro léčbu kloubních onemocnění s pracovišti v Anglii a ve Švýcarsku. Za své práce je přijat v roce 1999 do Královské lékařské společnosti Spojeného království Velké Británie a Severního Irska jako první český lékař. Další rozvoj biomodulačních léčiv spojuje s univerzitami ve Skotsku a v Oxfordu. Od roku 2007 je členem Italského řádu lékařů v Neapoli a vedoucím imunologem italské společnosti Ischia Salus. Mezinárodně působí jako konsultant ve 12 zemích a je členem Oxford Research Institute of Immunology a italské psychoneuroimunologické společnosti. Žije střídavě v Itálii a v Anglii. 

Proč se chřipka objevuje zejména v říjnu a listopadu a pak v únoru a březnu?

Teorií vzniku chřipky právě v tomto období je mnoho, ale já osobně se přikláním k teorii snížení imunity vlivem poklesu slunečního světla, tedy oslabení osy hypotalamus hypofýza, která dává našim T-lymfocytům povel se buď vzchopit a bojovat, nebo to nechat být, protože to stejně nemá cenu a všichni onemocníme.

Dále je to změna stravy a určitá deprese z toho, že už je tady zase podzim. Na jaře je to pak vyčerpání a projev únavového syndromu, protože příroda nutí člověka odpočívat.

Já osobně ale mám za to, že pokud tedy člověk podlehne davovému šílenství, že už to mají všichni, tak já to asi dostanu také, potom se to skutečně stane. Při pečlivém studiu epidemiologických studií je skutečně tato morbidita vyvolána z velké části sdělovacími prostředky a médii, které jsou zase nástrojem výrobců vakcín a vitaminů, kdy je nutné zvýšit prodeje a vytvořit davovou psychózu, což se jim již několik desetiletí velmi dobře daří. Člověk, který zdravě žije a myslí, nikdy chřipkou neonemocnění. To je jednoznačný fakt, ale není zájem, aby lidi byli veselí a jedli pomeranče a jablka, ale je nutné je očkovat a vytvořit dvakrát do roka nárůst prodeje vakcín a imunomodulátorů.

Jak je to s nemocností podle krevních skupin? Jsou na tom všechny stejně, případně, která je nejvíce ohrožena?

Krevní skupiny jsem velice pečlivě studoval jak díky dietám, tak díky analýze nemocnosti, ale jednoznačně mohu říct, že objektivně není přímá souvislost mezi chřipkovým onemocněním a krevní skupinou. Spíše je tam souvislost podle znamení zvěrokruhu, tedy podle živlové rovnováhy, ale všechny krevní skupiny mají stejné obranné mechanismy. Rozdíl je tedy jen v tom, jak se každá jedna z těchto krevních skupin zachová v konfrontaci s medializací problému. Tedy jestli mu podlehne nebo ho ignoruje. Např. skupina O, která velmi dobře asimiluje, tak je snad náchylnější, ale velmi to závisí od typu osobnosti, respektive znamení a ascendentu.

Mají lidé s poruchou krvetvorby větší odolnost?

Určitě ne, protože pokud mají jakékoliv poškození, tak to znamená, že nejsou v rovnováze a krvetvorba je jeden ze základních pilířů obranyschopnosti, protože v kostní dřeni z ezoterického hlediska sídlí duše neboli princip našeho bytí, respektive tvorba kmenových buněk, které se stále obnovují. Pokud je porucha tam, pak je latentně všude a obrana nemůže být dokonalá.

Je možné, že psychotici mají menší sklony chytit chřipku?

Jak jsem již uvedl, chřipková epidemie je vždy produktem společnosti a pokud se psychotik zajímá více o toho, koho kdy a kde zabije či znásilní, tak logicky nevnímá, že se zrovna nachází v období a místě chřipkové epidemie a nemá tedy vůbec ani pomyšlení na to, aby onemocněl, tak nemá vůbec žádný sklon tu chřipku chytit.

Očkovat – ano, či ne? Je očkování efektivní a je možné očkovat, když je někdo alergický?

jsem zásadně proti jakémukoliv očkování chřipky, protože vždy z toho někdo umře, kdo by nemusel, kdyby se neočkoval, a pak ty vedlejší účinky jsou brutální, např. ochrnutí, roztroušená skleróza, lupénka, revmatická artritida či systémový lupus. Logicky jak úmrtí, tak chronické následky se tají, o tom se nikde nedočtete a jen musíte hledat ve specielních statistikách.

Pokud je někdo alergický, tak si tu alergii jenom zhorší, pokud náhodou nezemře na anafylaktický šok atd. Prostě to nepřipadá v úvahu. Očkování tedy jen pro rizikové skupiny a s vakcínou na míru individuálně připravenou.

Jestliže člověk posiluje imunitní systém zdravou výživou, otužováním, sportem, saunováním, jak je možné, že onemocní?

Jednoduše proto, že se věnuje tělu a ne mysli. Pouze silná mysl a silný duch zabrání nemoci. Podívejte se na případy v koncentračních táborech, nikdo tam nejedl řádně, ani se nemyl, ale neonemocněli jen ti, kteří věřili, že přežijí. Harmonie a čistota těla jsou nástrojem k harmonii mysli. Velmi přesně je toto popsáno v knize Dr. Candance  Pert Molekuly emocí, která naprosto jasně ukázala v laboratoři, jak deprese a úzkost snižuje imunitu. Pokud budete skvěle jíst a cvičit a budete se bát rakoviny, pak ji stejně dostanete. S chřipkou je to stejné.

Je správné na podzim a v zimě jíst citrusové plody, které mají velký obsah vitaminu C?

Určitě ano, všechny přírodní vitaminy mají větší biokompatibilitu a organismus si jich více váží a spotřebuje je všechny, zatímco ty syntetické vyloučí. Jde ale i o jiné prvky výživy jako vláknina atd. Pokud mám zácpu, tak mohu jíst kilogramy pomerančů a je z toho menší užitek než z půl kila jablek a správné funkce tlustého střeva.

Jakým způsobem se vy osobně bráníte proti chřipce?

  1. Žádnou chřipku ani jiné patologie si nepřipouštím.

  2. Denně beru česnek, zinek a selen a také betaglukany.

  3. Dvě hodiny 5x týdně sportuji – jezdím na kole.

  4. Denně vypiju večer 350 ml červeného vína.

  5. Děkuji universu za to, že jsem tak zdravý a můj imunitní systém tak silný.

Jaká je podle vašeho názoru nejúčinnější prevence?

Jednoznačně veselá mysl, půl zdraví. Víme to všichni, jen málo se to praktikuje.

Změna pravidel silničního provozu

2016-skoleni-ridicu-zmeny

 

S dovolením autora D-FENSe ze serveru http://dfens-cz.com/jste-pripraveni-na-novou-dopravni-vyhlasku/

Jak již bylo slíbeno, v tomto článku se podíváme na další výplod právníků z ministerstva dopravy. Tím je vyhláška č. 294/2015 Sb., kterou se provádí zákon č. 361/2000 Sb. ve znění pozdějšího novel a která stanoví mimojiné význam a provedení dopravních značek. Tato vyhláška nahradila vyhlášku č. 30/2001 Sb.

Tento legislativní krok se odehrál celkem nenápadně a to je velká škoda, protože není bezvýznamný a má určitou relevanci pro naše každodenní životy, každopádně více nežli to, zda Agáta umístila její poprsí do šajsky či ne. Ještě se k tomu vrátím, ne k Agátě, ale k tomu dopadu regulací do života.

Některé změny jsou zjevné. Přibyly některé značky, aby učinily náš svět regulovanějším. Jiné značky se mění, naprosto zbytečně a samoúčelně (například značka “Dálnice” z obdélníkové na čtvercovou), aby si spřátelené subjekty mohly vydělat. Dál přibyly různé značky vyobrazující roztomilé žabičky, aby bylo vidět, že se stát dovede postarat nejen o nás, ale i o zvířátka. Nechť jsou všechny bytosti štastny. Tohe bylo v médiích mockrát probíráno a nebudeme se v tom vrtat. Soustředíme se na změny, které budou podstatně větší dopad do naší právní sféry.

1. Značka B4

Tuto značku dobře známe. Je to zákaz vjezdu nákladních vozidel. Dříve platila pro vozidla s celkovou hmotností převyšující 3,5 tuny. Ministerští úředníci se však rozhodli zkomplikovat život části obyvatel a proto nyní značka platí pro všechna vozidla, která byla homologována jako nákladní, tedy vozidla kategorie N bez ohledu na hmotnost, tedy včetně kategorie N1, do které spadají pick-upy, dodávky a také osobní auta s mřížkou za sedadly, která tak byla homologována převážně z daňových důvodů. Pokud by správce komunikace hodlal do takto označeného úseku “pustit” některá tato vozidla, musel by na značku nebo dodatkovou tabulku maximální hmotnost vyznačit. No ale nebude místo toho lepší poslat tam měšťáky kasírovat?

Tato drobná změna vynikne v kombinaci s připravovanou změnou Zákona o místních poplatcích, který se nachází ve vládě a kterým mimo jiné zvýší poplatek za povolení k vjezdu do zákazu ze současných 20 Kč za den na 200 Kč za den, tedy na desetinásobek. Kdo má tedy nesprávné auto a současně tu smůlu, že bydlí někde, kde se nachází taková značka, zaplatí obci za legalizaci příjezdu ke svému domovu, provozovně či odběratelům solidních 73.000 Kč za rok, takže se dá předpokládat, že se obce s umisťováním dodatkových tabulek nijak nepřetrhnou. Změna zákona leží tč. ve vládě, najdete ji zde, strana 42). Pro obce je tedy tato změna významu dopravní značky jednoznačně win-win záležitost. Buď zaplatíte poplatek za povolení, nebo pokutu obecním drábům.

Podle mého názoru se nelze dovolávat přechodného ustanovení v § 27 vyhlášky (“Dopravní značky a dopravní zařízení umístěné přede dnem nabytí účinnosti této vyhlášky, které svým provedením této vyhlášce neodpovídají, pozbývají platnosti uplynutím dne 31. prosince 2025”), protože svým provedením současné značky vyhlášce odpovídají. Nicméně, pokutu bych neplatil a trval na projednání ve správním řízení, protože existuje něco jako ochrana práva nabytých v dobré víře. Těžko asi bude v právním státě možné obhájit výrobu silničních pirátů škrtem pera, kdy se ještě 31.12.2015 do nějaké ulice s dodávkou mohlo a 1.1.2016 se do té samé ulice za té samé dopravní situace už nesmí.

2. Kruhové objezdy

Tohle je něco, co uniklo naprosto všem. Až dosud podle § 10 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 30/2001 Sb. platilo, že kruhový objezd byl vždy obligatorně označen dvojicí dopravních značek umístěných na jednom sloupku, a to příkazovou dopravní značkou „Kruhový objezd” (č. C 1) a současně značkou upravující přednost “Dej přednost v jízdě!” (č. P 4) nebo “Stůj, dej přednost v jízdě!” (č. P 6). Nová vyhláška však umožňuje, aby byl kruhový objezd označen pouze značkou „Kruhový objezd” (č. C 1), která nebude doplněna žádnou značkou upravující přednost. Vyhláška v příloze uvádí k značce C 1 následující komentář: “Je-li značka doplněna značkou „Dej přednost v jízdě!“ nebo „Stůj, dej přednost v jízdě!“, musí řidič vjíždějící na kruhový objezd dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím po kruhovém objezdu“. Z dikce tohoto ustanovení plyne jednoznačně, že pokud značka č. C1 “Kruhový objezd” není kombinována s nějakou značkou upravující přednost, platí o pro jízdu křižovatkou pravidlo obsažené v § 22 odst. 2 ZPPK, totiž pravidlo pravé ruky.

Nová vyhláška tedy zavedla dvojí režim kruhových objezdů. Celou záležitost nepochybně komplikuje, že oba dva módy lze zkombinovat i uvnitř jednoho kruhového objezdu. Příjemnou zábavu.

3. “Průjezd zakázán”


Tohle hádám taky všichni známe. Stará vyhláška k tomu říkala:  “(U)žije-li se nápisu “Průjezd zakázán”, nesmí řidič projet takto označeným úsekem, aniž by jízdu přerušil, například za účelem naložení nebo složení nákladu”. Autoři nové vyhlášky se rozhodli vsadit na psychoanalýzu a formulovali platnost značky takto: “(D)o úseku označeného dopravní značkou „Jiný zákaz“ obsahující nápis „PRŮJEZD ZAKÁZÁN“, nesmí řidič bez důvodu vjet. Za takový důvod se nepovažuje objíždění dopravně složité situace nebo zkracování trasy.” Pokud jde o výčet důvodů, proč smí do takového úseku pozemní komunikace vjíždět, nejedná se již o výčet demonstrativní, ale taxativní, a ten vymezuje pouze dva důvody, proč do takového úseku nevjíždět. Má-li řidič k vjezdu alespoň nějaký důvod vyjma těch dvou uvedených, může daným úsekem projet, aniž by musel přerušovat jízdu. Pokutování informovaných jedinců za porušení tohoto zákazu tak v podstatě skončilo, protože policie nebo správní orgán bude muset zjistit důvod, pro který dotyčný nešťastník do takového úseku vjel, a ten, pokud není úplně blbý nebo alespoň čte D-FENSe, samozřejmě žádný z těchto dvou důvodů neuvede. Například by ho mohlo napadnout “Hledal jsem popisné číslo 88”, případně “Chtěl jsem se podívat na ten šedý dům”, “Zdálo se mi, že tam jde můj manžel/manželka/registrant” popřípadě prosté “Zabloudil jsem”.

Někdy se z diletantství ministerských úředníků dá dokonce profitovat.

4. Zimní výbava

Pokud se vám někdy zdálo, že úředníkům z ministerstva hrabe, tak vězte, že to není jen iluze. Známá značka “zimní výbava”, která je s ohledem na zavedení “povinných” zimních pneumatik beztak redundantní, se dočkala rozšíření své platnosti.

Kdybyste proto někde potkali tuto značku, tak vězte, že jste povinni tam mít zimní gumy po celý rok, a ne od  1. 11. do 31. 3., jak tomu bylo doposud.  A to klidně v červenci a tak dlouho, dokud pod ní správce komunikace po patřičném řízení neumístí dodatkovou tabulku omezující její platnost. Aby o tom nebylo sporu, vyhláška explicitně stanoví, že v takto označeném úseku platí bez ohledu na datum a povětrnostní podmínky. Tohle už vážně hraničí s idiocií.

Myslím, že se jedná opět o ideální příležitost na policejní kasírování hejlů a výběr čárek – “že jste to vy a že je vlastně léto, uděláme to za dvě stovky a body vám nedám”.

5. Místo pro přecházení

Nějaké silné puzení donutilo ministerské úředníky zanést trochu chaosu do hlav chodců, a tak vymysleli něco jako přechod light. Vypadá úplně stejně jako přejezd pro cyklisty. Řidič nesmí chodce přecházejícího po tomto bastlu ohrozit (omezit ano, což je právě ten rozdíl proti přechodu pro chodce). Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe nebo ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích.

Pro informaci, na přechodu pro chodce nesmí řidič ohrozit nebo omezit chodce, který přechází pozemní komunikaci po přechodu pro chodce nebo který zjevně hodlá přecházet pozemní komunikaci po přechodu pro chodce, v případě potřeby je řidič povinen i zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, v § 125c odst. 1 písm. f) bod 6  je formulována skutková podstata přestupku tak, že řidič má povinnost na přechodu pro chodce umožnit chodci nerušené a bezpečné přejití vozovky. O místu na přecházení tam nestojí nic.

Chodec v tomto případě zjevně nemá stejná práva jako na přechodu pro chodce, ale je otázkou, nakolik to budou chodci brát v potaz. Jelikož ministerské mozky tuto vymoženost nijak veřejnosti nekomunikovaly a prostě se to tam objevilo, bude tato čmáranice jistě předmětem různých interpretací ve smyslu známé “absolutní přednosti chodců” zhruba tak, že “teď po novu se přechody značej takhle”. Ruská ruleta tedy může začít.

Aby to nebylo tak snadné, toto místo pro přecházení vypadá opticky prakticky stejně jako přejezd pro cyklisty. Kromě snahy klást před účastníky silničního provozu výzvy ukazuje tento bod ještě jednu vlastnost vyhlášky č. 294/2015, totiž snahu suplovat zákon a ukládat řidičům nejrůznější povinnosti, nebo opakovaně citovat některá ustanovení zákona č. 361/2000 Sb, což bude zábavné za pár let, kdy se jedna či dvě politické garnitury zase vyřádí na ZPPK a mezi zákonem a jeho prováděcí vyhláškou budou vznikat zábavné rozpory.

6. Změna platnosti dopravních značek

§ 3 odst. 3 nové vyhlášky stanoví, že “(z)ákaz, omezení nebo příkaz je ukončen nejbližší křižovatkou nebo příslušnou dopravní značkou”. Konstrukce využívající vzdálenější hranici hranici nejbližší křižovatky se už neuplatňuje. I zde bude zřejmě zábavné sledovat počínání správních orgánů v případě, že policie bude měřit rychlost u té vzdálenější hranice, jak s oblibou činila v místech, kde rychlostní omezení končilo tam. Obecně by mělo platit, že v případě sporu se použije výklad pro obviněného nejpříznivější, což by ukazovalo naopak na bližší hranici křižovatky.

7. Silnice pro motorová vozidla

Tato změna nesouvisí přímo s novou vyhláškou, ale i tak stojí za upozornění.

Možná jste zaznamenali už asi tři roky velkohubě komunikované “zvýšení rychlosti na českých silnicích”, kdy panstvo milostivě dovolilo jezdit rychleji na silnicích, které na to byly od počátku postaveny. Dopravní experti byli samozřejmě proti, protože se tam určitě zabijem. (Velmi malá) část silniční sítě, asi 300 km celkem,  byla proto přeznačena na silnice pro motorová vozidla. V důsledku novely zákona č. 361/2000 Sb. se na takové silnici smí jezdit 110 km/h, pokud není dopravní značkou stanoveno jinak. Někomu by třeba mohl v hlavě zůstat pojem “rychlostní silnice” z minulé doby, která byla označena skoro stejně, ale smělo se po ní jezdit 130 km/h.

Závěr

Vyhláška má pouhých 100 stran. Předpokládám, že ji všichni řidiči už mají načtenou.

Tyhle dopravní věci se furt podceňují. Je to věc, která se týká každého. Stejně jako daně nebo zdravotnictví. Nechápu ten veřejný nezájem. Jak správně poznamenal Lyndon B. Johnson, válka je pořád stejná. Válka mezi státem a občanem – řidičem je taky furt stejná, opírá se o stejné lži, vyvolávání nenávisti k lidem, které ani pořádně neznáme a používá pořád stejné prostředky. Tím základním prostředkem v této válce je dopravním značka. Je to úředníkova polní lopatka v zákopovém boji státu s občanem. Komunikační kanál, kterým lze širokým vrstvám dávat příkazy, preferovat jednotlivé skupiny účastníků silničního provozu a naopak zase jiné deptat, kecat lidem do života a ovlivňovat jejich chování a vynucovat si jejich poslušnost. Sice se přišlo na to, že značky jsou už instalované v takovém množství a koncentraci, že už nemají na nic vliv. Neexistuje nikdo v této zemi, kdo by mohl upřímně říci, že během jízdy zaznamenává všechny dopravní značky a chová se podle nich, protože to není v ničích silách. Je jich už tolik, že přes jednu není vidět na druhou a kdo by je chtěl všechny sledovat, musel by přestat řídit. Výrobci aut vymýšlejí, jak čtení značek automatizovat a informace z nich plynoucí nějakým způsobem agregovat do podoby, kterou by řidič zvládl usledovat. Ten systém plechových cedulí na trubkách už dávno překonal svůj break even a spíš škodí než pomáhá, což se občas projevuje nějakou undergroundovou zprávou o tom, že někde povolily lidem nervy, odmontovali všechny dopravní značky a následně tam klesla nehodovost a zlepšily se vztahy mezi jednotlivými účastníky silničního provozu. Jenže realita je taková, že potřebujeme víc, víc, víc značek, kurva Halík, myslete politicky, značkama se stanovují povinnosti a povinnosti lze vymáhat a jejich nesplnění trestat pokutama, který vyberem, abychom měli mimojiný na nový značky. Jasný?

Tak o tom je ta vyhláška.

A hlavně pamatujte. Účel zákonů a vyhlášek není stanovit pravidla jasná natolik, aby se dalo k každém okamžiku jednoznačně říct, kdo a jak je porušuje a kdo ne. Účelem zákonů a vyhlášek je celou problematiku zamlžit tak, aby si nikdo v žádném okamžiku nemohl být jistý, zda náhodou něco neporušuje. Takovým lidem se mnohem lépe vládne.

 

Trocha pobavení přijde vhod! I poučné tam jsou…

 

Je to o leteckých nehodách a sestřelech letadel od doby prvnírepubliky, přes druhou světovou válku, až do roku 1960…. Když srolujete po stráncedolu, je tam interaktivní mapa a když si kliknete na vyznačené ikonky nehod v mapě,otevře se stránka s údaji o konkrétní nehodě, dobové fotky a fotky místa nehodydnes…. Člověka kolikrát až překvapí že v některých případech se toho ze zřícenéholetadla na miste nehody valí ještě docela dost……….

https://youtube.com/watch?v=pmptFkKSeYQ%3Ffeature%3Dplayer_detailpage

http://www.supervtipy.unas.cz/index.htm