Archiv pro měsíc: Březen 2025

Pokáč a hajlování

Podivná přezdívka Pokáče – zpěváka vlastních písniček, kriticky reagujících na  současné drobné nešvary v naší společnosti, je už mezi posluchači dobře známá. Zejména z reklamy na Partners banku.
                                   Když neví kamoš,                                   když neví mamka,                                   pomůže mi Partners banka. 
Ale Pokáč (vlastním jménem Pokorný) nám najednou zmizel z našich TV obrazovek. Logicky se tedy vkrádá otázka, proč najednou nezpívá se svým ukulele reklamní song – když neví kámoš, když neví mamka .… Až se podíváte na přiložené video, jistě rychle pochopíte. Pokáč se pustil svou aktuální písničkou – dříve jsme takové písničce říkávali častuška, na tenký led. Sprostě a neurvale si dovolil kritizovat jev na Ukrajině zcela běžný. Na příklon velké části Ukrajinců a jejich oblibu ve fašismu a neustálé oslavování kontroverzního Bandery. Milý pane Pokáči. Dění na Ukrajině se zásadně nekritizuje. Víme ?   viz video

 V Mladé Boleslavi končí, není divu, aneb o čem nás v draze placené ČT neinformují ….

 Zajímavý názor M. Smutného, dlouholetého mluvčího Škoda Auto, který věci
pojmenovává „pravými jmény“ a chudák pirát Peksa kouká trochu jako puk. A
velmi 

mile mě překvapila Jílková, která tentokrát nechala moudrého mluvčího
mluvit, aniž by mu předčasně skákala do řeči, díky! 

Elektromobily v Mladé Boleslavi  končí, není divu… 

V Mladé Boleslavi se, hezky potichu, demontuje linka na výrobu  elektroaut.
Informace a  video v příloze, kdy europoslanec 

Peksa za Piráty s  ročním platem okolo 3 miliónů čumí jak vyoraná myš.

Ano, jako vozítka pro invalidy, nebo pro golfisty jsou elektrické dopravní  
prostředky použitelné, ale to je tak všechno.  To v zimě při 

20° C pod nulou, tedy při plném výkonu topení, muselo by být dobitelné za
max. 5 minut na plnou kapacitu a baterie by musela vydržet, bez ztráty
kapacity, aspoň 2000 cyklů nabití/vybití, vážit polovinu toho, co ty 
současné a zaujímat třetinu prostoru. 

Navíc stále zůstává riziko, spojené s vysokým provozním napětím, které je 
řádově trojciferné čili od 100 V výš a případným zkratem kdekoli v systému
potečou proudy řádově tisíce ampér!!! 

To, co se zatím draze vyrábí a  nehorázně draze prodává, je technický  
nedonošenec, vhodný max. pro popojíždění do několika km kolem nejbližší 
nabíjecí stanice.

Co se stane, když se při nehodě poruší dvojitý plášť  baterie a chladicí 
voda vnikne dovnitř? Z  auta se okamžitě stane neuhasitelná pochodeň  a
posádka nemá šanci na přežití, protože  oheň se rozhoří tak rychle, že ani 
nezranění nemají šanci utéci. Kdyby měli lidé ponětí, co to technicky
znamená  elektromobil a jaká jsou rizika, která  představuje, nikdy by si to
nikdo nekoupil! Jenže informace tohoto druhu jsou dostupné  jen hrstce
technicky  vzdělaných jedinců, kteří znají fyzikální zákony a dovedou si  
spočítat, co elektrický pohon obnáší. A zkuste si také zjistit, kolik 
budete, jako majitelé  elektromobilu, platit od příštího roku za  povinné
ručení, pokud najdete pojišťovnu, která bude ochotná váš  elektrokřáp
pojistit.

Velmi zajímavé!  

To je síla!

Koncert v kostele v Barceloně

V Barceloně, v kostele Sagrada Familia. Vypovídá o tom, jak tento konkrétní
hymnus spouští emocionální odezvu bez ohledu na to, kdo je interpretem nebo
jakým jazykem je zpíván – jedná se o hymnus „Amazing Grace“ starý téměř 300
let, postupně byl přeložen do všech jazyků a nazpíván mnoha skvělými umělci,
tady je účinkující Španělka, hudba irské dudy a zpíváno je v katalánštině.  

Lze také letmo nahlédnout do kostela, který navrhl slavný architekt Antonio
Gaudi. Je to velkolepý kostel, který se staví již téměř 125 let. Výzdoba je
fantastická, Gaudiho katedrála mistrovská, inspirující a úctu a pokoru
vzbuzující.    

Virenfrei. www.avast.com
(https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient)